Here with you now I'm good, still miss you

跟你在一起我很快樂,雖然如此還是想念著你

I don't know what I can do, we can't be true

我不知道我能做什麼,我們不可能適合

 

満たされる事なく二人の距離 縮まっていく度切ない...

每當未能被填滿的兩人的距離縮短,我就好心痛...

 

溢れ出した想いつのるだけで

只有滿溢出來的回憶在漸漸加深

Uh It's hard for me to say

Uh 這對我來說太難以述說

 

'Cuz we can see how it's going to end

因為我們可以了解這是怎麼結束的

But I got my love for you

但我還是愛你

もしもこのまま君を忘れる事ができたら

如果可以就這樣忘記你

 

なんて思えば思うほどに

為何我會這樣不由自主的思念
君を忘れることなんて僕にはできるはずもなくて

對我來說想要忘記你這種事怎麼樣也做不到

We always wish tonight could last forever

我們總是希望今夜能夠永遠的持續下去

I can be your side

我能一直在你的身邊

 

I shouldn't be in your heart

我或許不應該在你的心裡

Either the time we have spent

也許這次我們已經走不下去

And I want you to know what the truth is

而我還是想要讓你知道真相是什麼

But sometimes it makes me feel so sick, oh no

但有時候這又讓我感到心煩意亂 oh no

I just can't say to you, No I won't

我不能對你說,不,我不會說的

 

'Cuz we can see how it's going to end

因為我們可以了解這是怎麼結束的

But I got my love for you

但我還是愛你

もしもこのまま君を忘れてしまったら

如果可以就這樣忘記你

 

二度と愛す事もないかな?

我也不會再去愛別人了吧?

仆は本當にそれで心から幸せと言えるかな?

這樣的話我真的能打心底說自己是幸福的嗎?

Yes, we always wish tonight could last forever

沒錯,我們總是希望今夜能夠永遠的持續下去

I can be your side

我能一直在你的身邊


arrow
arrow
    全站熱搜

    美靜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()